Katolička liturgija promišlja otajstvo spasenja na “impresionistički” način, kroz mnoštvo blagdana koji su različiti aspekti iste stvarnosti: Bog je Stvoritelj i Spasitelj, koji ima dobrohotan plan vječnog života za svakoga, prenosi Aleteia.
U ovom nizu slavlja samo se nekoliko imena pojavljuje dva puta. Zašto?
Sv. Petar i Pavao
Tako primjerice slavimo svetog Pavla kada 25. siječnja obilježavamo njegovo obraćenje jer mu je ovaj radikalni preokret u njegovu životu omogućio susret s milosrđem Uskrslog Gospodina. Također njegov blagdan slavimo 29. lipnja, uz svetog Petra. Toga dana vjernici slave dvojicu apostola, stupove Crkve i neumorne glasnike vjere koji su predali mučenički život za svoju vjeru, donosi Aleteia.
Stoga, slavimo dva blagdana svetog Pavla budući da njegov život obiluje naukom o božanskoj ljubavi. Ali on nije jedini. Već spomenuti sveti Petar slavi se također 22. veljače, na dan njegove katedre. Ovaj blagdan ukazuje na Petrov autoritet kao poglavara apostola, onoga na čijoj je vjeri utemeljena Crkva i koji je bio jamac jedinstva vjernika.
Sv. Josip i Ivan Krstitelj
Sv. Josipa, Isusovog oca, i sv. Ivana Krstitelja, Isusovog rođaka, slavi se također dva puta u katoličkom kalendaru. Sveti Josip slavi se 19. ožujka i 1. svibnja. Na prvi blagdan slavi ga se kao zaštitnika Crkve i kao onog koji se brinuo za Sina kojega mu je Gospodin povjerio, i ženu Mariju, a drugime mu se odaje čast kao radniku. Time se iskazuje pravednost njegovoj diskretnoj i plodonosnoj zaštiti radnika koji uče iz njegova primjera i povjeravaju se njegovu zagovoru.
Blagdani svetog Ivana Krstitelja, Isusova rođaka, slave se na njegovo rođenje, 24. lipnja, i na dan njegova mučeništva, 29. kolovoza. U slavljenju blagdana vidljivo je da je Ivan Krstitelj prethodio Kristu u njegovom rođenju i smrti.