Autori ove instalacije, koju neki zovu umjetnošću, branili su se idejom da žele "preobrazbu" rimskog povijesnog centra, što god to značilo.
Solid Light Festival, kako se zove "umjetnički" performans, prikazan je na pročeljima Pantheona, bazilike Santa Maria Sopra Minerva (počivalište zemnih ostataka Sv. Katarine Sijenske) i bazilike Sant’Agostino, s ciljem "propitkivanja novih granica" digitalne umjetnosti.
Kako piše portal quovadiscroatia.com čitateljima se ne mora ni govoriti da prikazi "napretka" u digitalnoj umjetnosti ne sadrže nikakve vjerske ili sakralne slike – više podsjećaju na kontroverzni ekološki svjetlosni Fiat Lux prikazan na bazilici Sv. Petra na blagdan Bezgrešnog začeća 2016.
Umjesto toga, scene projicirane na novoobnovljenom pročelju Santa Maria Sopra Minerva predstavljale su urušavanja ili eksplozije crkava, pulsirajućih sfera i psihodeličnih tunela koji vode u ponor.
Mnogi od promatrača su komentirali kako to nije umjetnost, nego ruganje koje graniči s bolešću, a same "umjetničke" instalacije su kod nekih izazivali mučninu i nelagodu.
Poseban je problem kako i zašto su ovi "umjetnici" dobili dozvolu za ovaj čin.