Hod za život u Münchenu podržali su i njemački biskupi. Među sudionicima bili su i regensburški biskup Rudolf Voderholzer, augsburški pomoćni biskup Florian Wörner i pomoćni biskup Rottenburg-Stuttgarta Thomas-Maria Renz.
Na završnom okupljanju na münchenskom Königsplatzu biskup Voderholzer je poručio: „Dajemo glas onima koji ga još ili više nemaju i nećemo dati da nam taj glas zabrane. Tko nas u tome želi spriječiti, neprijatelj je demokracije“. Nakon toga je molio s okupljenima i udijelio im blagoslov.
Prema navodima organizatora, Hod za život u Münchenu organiziran je „protiv pobačaja, eutanazije i svih drugih napada na ljudski život“. Sudionici žele „slaviti život i posvjedočiti ljepotu i dostojanstvo ljudskog života u svakome trenutku njegova bivstvovanja“.
Publicistkinja Birgit Kelle na skupu je kritizirala i doniranje jajnih stanica i surogatstvo, što je u njemačkoj zabranjeno, ali bi se moglo ozakoniti putem institucija Europske unije. Ti postupci nisu namijenjeni ispunjenju želje za djetetom, nego su povezani s globalnim izrabljivanjem žena, rekla je Kelle.
Povjerenstvo njemačke savezne vlade za pripremu reforme zakona o pobačaju u ponedjeljak će predočiti prijedloge koji, pretpostavlja se, predviđaju i liberaliziranje surogatstva.
Osvrćući se na kritike u njemačkoj javnosti upućene Hodu za život, Kelle je rekla kako je riječ o diskreditaciji. Zauzimanje za majke u nevolji nije ni desno ni lijevo, nego ustavna zadaća, naglasila je.
Na Hodu je nastupila i Isabel Vaughan-Spruce iz Birminghama, voditeljica britanskog Hoda za život. Ona je više puta uhićena zbog tihe molitve pred klinikom za pobačaje, nakon čega je svaki put oslobođena optužbe. Britanski zakoni omogućuju progon protivnika pobačaja koji mole u javnosti, a sličan zakon mogao bi se donijeti u Njemačkoj. Tamošnja savezna vlada nastoji omogućiti kažnjavanje onih koji mole pred klinikama za pobačaj i savjetovališta, nazivajući to „uznemiravanjem na pločniku“.
Više njemačkih biskupa uputilo je pozdravna pisma sudionicima Hoda za život u Münchenu. Passauški biskup Stefan Oster zahvalio je sudionicima na njihovu „beskompromisnom zauzimanju za bezuvjetnu zaštitu ljudskog života“ i za osobno svjedočenje vjere. Eichstättski biskup Gregor Maria Hanke pohvalio je javno svjedočenje Hoda „za ljudska prava, za naš ustav i za nepodijeljeno pravo na život“ u trenutku pokušaja promjene tumačenja dosad jasnog zakonodavstva za zaštitu nerođenih.
Biskup Hanke je istodobno upozorio na opasnost političkog iskorištavanja „načelnog i kršćanski motiviranog zahtjeva“ određenih „skupina koje ne možemo prihvatiti ni kao slobodnjačko-demokratske državljane, a kamo li kao kršćanske vjernike“.
Na sličan se način očitovao i Centar kompetencije za demokraciju i ljudsko dostojanstvo Njemačke biskupske konferencije, koji je savjetovao da se ne sudjeluje na Hodu za život, smatrajući da se njegovu sudionici ne distanciraju dovoljno od krajnjih desničara.
Voditeljica Hoda za život, Silja Fichtner iz udruge „Glas tihih“, odbacila je tvrdnje „Stručnog informacijskog ureda o desničarskom ekstremizmu“ iz Münchena, prema kojima su se u prijašnjim godinama mogli čuti „rasistički tonovi“. Fichtner je izjavila kako te optužbe predstavljaju „taktički manevar“.
Etiketiranjem kao što je „desnica“ želi se zaštitnike života proglasiti odmetnicima, poručila je. Voditeljica Hoda za život smatra da očito ne postoji namjera suočavanja s pozicijom zaštitnika života.
Hod je bio popraćen i prosvjedom na kojemu je bilo oko tisuću sudionika, ali veći incidenti nisu zabilježeni.