Fra Ananivi Combey Adamah (Togo), Fra Joseph Médéou Atakora (Togo), Fra Juan David Rodríguez (Kolumbija), Fra Rito José Mendoza (Venezuela), Fra Antonio Tkalac (Hrvatska), Fra Langba Zounga Saturnin (Srednjoafrička Republika) i Fra Noor Amash Tamas (Irak) zaređeni su za đakone polaganjem ruku kardinala Pierbattiste Pizzaballe, latinskog patrijarha Jeruzalema, koji je predvodio euharistijsko slavlje, donosi Kustodija a prenosi HKM.
Na svetoj misi koncelebrirali su fra Francesco Patton, kustod Svete Zemlje, fra Alojzy Sławomir Warot, generalni vizitator Kustodije, fra Milan Krišto, ministar zagrebačke Franjevačke provincije sv. Ćirila i Metoda u zajedništvu s brojnim franjevačkim svećenicima.
“Danas Crkva, više i prije svake druge pastoralne strategije, treba svjedočiti Uskrs”, rekao je kardinal Pizzaballa u tumačenju Evanđelja, obraćajući se novim đakonima. Svjedočite da Božja ljubav, koju je Isus pokazao svojom smrću i uskrsnućem, nije san, nije ideja, priča ili fantazija, već stvarno iskustvo koje svatko može postići.”
„Vaša đakonska služba“, rekao je Patrijarh, „uključuje ne samo službu za euharistijskim stolom, nego i službu naviještanja Riječi Božje. Od sada, poznavanje Božje riječi mora biti konstanta u vašoj zaređenoj službi: to je Riječ života i postupno će oblikovati vašu službu. Hranit će one koji vas slušaju na isti način na koji će hraniti vas i nikako drugačije.”
Kustos Svete Zemlje fra Patton podsjetio je đakone na važnost biti i ostati sluga, s poniznošću i poslušnošću: „Ispod misnice“, naglasio je kustod, „čak i kardinal čuva đakonsku „tuniku“: to znači da on nikada ne skida pregaču službe. U “svjetovnom” životu postoji karijera, a karijera ima niz stepenica koje se uspinju do vrha, dok su u službi svećeništva stepenice one koje treba naučiti ići dolje, postati ponizan, jer prvo Treba slijediti Krista koji je postao sluga, ispraznio se i postao poslušan do smrti.”
“Sam sveti Franjo,” nastavio je, “koji je bio đakon nikada nije postao svećenik: neposredno prije smrti, zamolio je svoju braću da mu pročitaju odlomak o pranju nogu, za što je bio duboko vezan. A kada fratrima tumači način stupanja u međusobni odnos, kažem da braća “jedni drugima moraju prati noge”. Pranje nogu, ideja služenja središnja je ideja koja je nadahnuta Kristom i također mora ostati središnja u vašem životu”, zaključio je.